Botne Skiklubbs Sommer-O-Skole 15 og 16 August

Postet av Yngve Mobråthen den 2. Aug 2022

Mandag 15. August og tirsdag 16. August arrangerer Botne Skiklubbs orienterings gruppe Sommer-Orienterings-Skole for aldersgruppen 6-12 år, fra Gapahuken i skileik området ved Botnestua.

Her vil det bli spennende aktiviteter hvor noen vil være orienteringsrelaterte, men det vil selvfølgelig bli mye lek og moro og andre spennende aktiviteter, som for eksempel hinderløype og lagøvelser.

Det er frammøte kl 09.00 i nordenden av parkeringsplassen ved Botnestua ag vi er ferdige kl 15.00.

Vi samarbeider med Sandefjord orienteringsklubb om dette, så det vil være juniorer fra Botne og SOK, som er ledere og instruktører på disse aktivitetene. Men det vil være voksne tilgjengelige dersom det skulle bli behov for dette.

Hver enkelt må ha med det de trenger av mat og drikke og klær for å være ute hele dagen, da det vil være begrensede muligheter til å komme inn.

Påmelding sendes på e-post til yngve.mobrathen@sf-nett.no, med navn på deltager og forelder eller foresatt, med mobilnummer og alder på barnet i løpet av Torsdag 11. August 2022. Vi må sette en deltagerbegrensning på 40 deltagere, så det kan være lurt å melde seg på så raskt som mulig.

Deltageravgift er 400kr og vippses før aktivitetene starter. Mer info vil bli sendt ut til de påmeldte.

Ved spørsmål kontakt Yngve Mobråthen, mob: 4815 2071.