Botne Skiklubbs Sommer-orienterings-skole

Postet av Yngve Mobråthen den 23. Jun 2021

Botne Skiklubb’s Sommer-O-Skole

Tirsdag 29. og onsdag 30. juni arrangerer Botne Skiklubbs orienteringsgruppe Sommer-Orienterings-Skole for aldersgruppen 6-12 år, fra Gapahuken i skileik området ved Botnestua.

Her vil det bli spennende aktiviteter hvor noen vil være orienteringsrelaterte, men det vil selvfølgelig bli mye lek og moro og andre spennende aktiviteter, som for eksempel hinderløype og lagøvelser.

Det er frammøte kl. 09.00 i nordenden av parkeringsplassen ved Botnestua og vi er ferdige kl. 15.00.

Vi samarbeider med Sandefjord orienteringsklubb om dette, så det vil være juniorer fra Botne og SOK, som er ledere og instruktører på disse aktivitetene. Men det vil være voksne tilgjengelige

dersom det skulle bli behov for dette. Hver enkelt må ha med det de trenger av mat og drikke og klær for å være ute hele dagen, da det vil være begrensede muligheter til å komme inn.

Påmelding inkludert: Navn og alder på deltager, samt navn på foreldre/foresatt med

mobilnummer sendes: yngve.mobrathen@sf-nett.no i løpet av Fredag 25. juni.

Vi må sette en deltagerbegrensning på 40 deltagere, så det kan være lurt å melde seg på så raskt som mulig. Pr 23.6 så er det fortsatt ledige plasser

Deltageravgift er 400 kr og vippses før aktivitetene starter.

Mer info vil bli sendt på e-post til de påmeldte før arrangementet starter.

Ved spørsmål kontakt Yngve Mobråthen,

mob: 481 52 071.