Stolpejakten 2020 er åpnet

Postet av Botne Skiklubb den 8. Mai 2020

Igår åpnet Stolpejakten 2020

Årets Stolpejakt startet igår torsdag 7. Mai og allerede nå er det over 10 personer som har tatt alle årets 75 Stolper og hittil på de 2 første dagene er det i år over dobbelt så mange som har registrert seg på Stolpejakten i år en de 2 første dagene ifjor og da var det helg.

Spesielt tilrettelagt for rullestolbrukere i Gullhaug området.

Nytt av året er at på Gullhaugkartet er alle årets stolper tilrettelagt for rullestolbrukere ved at en av klubbens funksjonshemmede var med på å bestemme plasseringen av alle disse stolpene, så dette er har Handikapforbundet lagt merke til! Vi har tidligere år også hat stolper tilrettelagt for rullestolbrukere, men da har det ikke vært et helt dedikert område for dette formålet. Men alle disse stolpene er selvfølgelig tilgjengelig og høyst interessante å registrere for funksjonsfriske også.

Hof sentrum og Hof Skole

Er med i Årets Stolpejakt med et nytt flunkende kart over området, som klubbens Stolpejakt general Kai Midtskogen har tegnet og synfart i vinter og våres, så nå er dette fullt tilgjengelig for Hofsokningene.

Sponsorer støtter velvillig opp om Stolpejakten

Vi har en del velvillige sponsorer som dere finner på utvalgte stolper og i Stolpejakt brosjyren som vi oppfordrer alle til å bruke mest mulig, da de gjør dette mulig å være gratis for brukerne, fordi dette er langtfra gratis for klubben!

Botne Orientering vil ønske alle en god tur på jakt etter årets 75 Stolper i Holmestrand.