Resultat klubbmesterskap sprint 9. september 2021

Postet av Jan Tore Foss den 10. Sep 2021

I går arrangerte vi årets trening med klubbmesterskap sprint på et nytt/nyrevidert kart på Hof skole. Løypelegger var Yngve, som koste seg med å gode løyper med ekstra utfordringer for deltakerne. Her blei det fort lange omveier og mange hindringer som gjorde veivalgene ekstra krevende. De korte løypene blei lange nok, med noe lange tider til sprint å være. Vi bør nok trene mer på denne typen orientering.
Sondre og Preben var de raskeste på den korte løypa. Heidi MIdtskogen ble klubbmester blant damene, og Kai Midtskogen ble klubbmester blant herrene. Vi gratulerer de nye klubbmesterne.
Etter løpet fikk de ivrigste guttene prøve den fine klatreveggen i Hofhallen. Det var morsomt og litt skummelt, ta veggen går helt opp til taket i hallen. En takk til klatreklubben. Alle til stede fikk is og brus/Bris etter løpet.
Resultatene ble som følger:
Klasse  H 9-12  1,6 km
Sondre Granå                          29.29
Didrik Torgersen                     33.14
Eskil Eine Thune                      43.20
Endre Sagerøy Foss                42.17
Preben Hermansen Fagerli     24.04
Klasse  D 17-  2,2 km
Heidi Næss Midtskogen        29.49
Eva Trolsrud Weaas                39.14
Klasse  H17-  2,2 km
Kai Midtskogen                      26.43