Orienteringsgruppas treninger FOM 14.Mai

Postet av Botne Skiklubb den 10. Mai 2020

10.05.2020

• Koronasituasjonen i vår gjør at orienteringsgruppa i Botne skiklubb må endre noe på de tradisjonelle treningene, så gjeldende regler for smittevernstiltak må følges.

• Fra og med Torsdag 14.. mai vil våre treninger gå litt mer tilbake til normale mønstre, men fortsatt frammøte mellom kl 18.00 og 18.30.

• Fra 28. mai vil vi bruke Touch Free postenheter, slik at vi får registrert tidene uten at løperne behøver å ta på postene. Da bruker vi en ny kvitteringsbrikke som heter Emittag, som vi også vil selge på de neste treningene til 600 kr/stk mot normalpris 775 kr. Disse Touch Free postenhetene henger bare ute på torsdagstreningene. Kompass kan lånes.

• Våre treningsløyper passer nybegynnere, de som har vært med litt før, og erfarne.
  • Treningene er gratis, men vi håper de fleste velger å melde seg inn i Botne skiklubb.
  • I etterkant av treningene vil postene ligge ute fram til tirsdag kveld, men touch free postenehtene blir tatt inn rett etter treninga torsdag. Kart kan dere skrive ut selv fra vår Facebook-side Botne orientering fra hver torsdag kveld. Meld gjerne fra på SMS til undertegnede ved gjennomført løype (se premiering nedenfor).

Våre planlagte treninger i vårsesongen:

Ukedag

Oppmøte

14. mai

Bassengparken. Tennisbanen

21. mai

Bassengparken. Tennisbanen

28. mai

Botne skole, 17. maisletta

4. juni

18.00-18.30

Botne skole, 17. maisletta.

11. juni

Botnestua

18. juni

Ekebergveien 11 (Klubbmesterskap)

• Personer med symptomer på forkjølelse skal holde seg hjemme, vask hender godt før og etter oppmøte. Hold minst en meters avstand til andre enn familiemedlemmer. Foreldre løper/går sammen med sine barn, og passer på at barna følger smittevernreglene.

• Etter sommerferien starter treningene opp 20. august på Botnestua.
  • Premieutdeling etter deltakelse for barn/ungdom på Botnestua 18. oktober kl. 18.00.
  • Treningsoversikten finnes også på Facebook-sida Botne orientering og hjemmesida www.botneskiklubb.no

For spørsmål, ta kontakt med treningsansvarlig Jan Tore Foss, tlf. 916 32 639.